May 31, 2009

Coretan pengenalan

Salam kepada semua pengunjung blog,

Ku mulakan dengan lafaz bismillah sebagai pengenalan kepada semua.Terlalu banyak yang ingin ku coretkan mengenai automotif ini dan terlalu sikit pula masa yang dapat ku luangkan untuk tatapan semua.Memang dah 20 tahun aku menceburkan diri dalam bidang baiki kerosakan kereta, automotif mekanik, dan dalam tempoh itu juga aku dah jumpa macam2 kerenah kereta termasuklah tuanpunya kereta.

Nak ku luahkan tak dan pulak masa,jadi kepada semua aku akan update blog ini setiap masa so semua pengunjung jangan risau ada lah yang tentu dapat manafaat darinya.

Ini hanya sebagai permulaan bak kata orangtua2 mana kan dapat sagunya kalau tidak dipecahkan ruyung!

Pengenalan kena panjang ke,ntah aku pun tak tau kalau suka ,korang baca kalau tak, korang scroll nanti bila dah banyak label kat bawah tu,semuga semua dapat manafaat darinya ,Insyaallah

Aku tulis semua pasal kerosakan kereta atau yang sama dan sipi2 sama saja lain dari tu tiada!

No comments:

Post a Comment

Terimakasih yang tak terhingga kepada Tuan/Puan/Dato/Datin/TanSri/Puan Sri/Yang berhormat/Encik/Cik Puan serta saudara/i pengunjung blog yang budiman . JUTAAN MAAF DIPOHON jika pertanyaan lambat dijawab.

Segala soalan PASTI akan dijawab dan jawapan akan menyusul seberapa segera,sila kembali semula untuk melihat jawapan!

Apa yang terbaik datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari kekhilafan diri saya sendiri,